måndag 10 juni 2013

som en pistol det finns alltid nåt äkta att hålla fast vid


jag köade med så otrooligt bra människor, både nya och gamla vänner. jag och hanna var där sen fem på morgonen, vilket var vääldigt kallt men ändå galet värt. håkan var finare än någonsin och hans låtval var fantastiska, fast jag saknade fri till slut. grät lite här och där, lyckotårar för det mesta, men stortjöt på pistol, du är snart där, valborg och när lyktorna tänds. :/

8/6-2013 var en helt obeskrivligt bra dag 

4 kommentarer:

  1. nilla the cooliz10 juni 2013 kl. 13:38

    men så fint! får jag lov att sno bilden på mig och my, (har inte så många bilder från konserten på mig själv)??? snela??

    SvaraRadera
  2. alltså, dina bildredigeringar<3 så perfekta!

    SvaraRadera
  3. men åh så mysiga bilder, hihi!

    SvaraRadera