tisdag 18 september 2012

And would it be wrong to clamp down on your racing heart, love






Första bilden: Jag Fotogr: Lotta, Andra, tredje och fjärde bilden: Emilia Fotogr: Jag, Femte bilden: Lotta och Emilia Fotogr: Jag, Sjätte bilden: Fotogr: Jag

Åh vad jag älskar hösten. För det börjar då bli mörkare utomhus, mysigare om kvällarna, varma drickor som choklad och te dricks 24/7, man kan ta gooosbilder, det är SÅ FINT utomhus, det luktar gott (sådär kallt och lövigt), höstkläder som tjocka, stickade tröjor och fina färger bärs och höstmusik som Broken Bells, Fleet foxer och Bon Iver spelas hela tiden.

Fast just nu är det bara sådär lite mes-höstigt. vill att det ska bli riktig höst snälla typ nu snälla tack på förhand

Two door cinema club - Handshake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar